Логотип персонального сайта М.Жарких
Лист на сайт
Версія для друку
Стрічка новин (RSS)
Історія / Монографії / Печерський синодик / Текст / 23. Рід князя Івана Кобринського

Печерський синодик

Текст

23. Рід князя Івана Кобринського

Микола Жарких

22. Полтев рід (с. 11)

28 імен чоловіків і жінок впереміш, закінчено словом кінець.

Занько Павлович Полтев був у 1510 р. смоленським городничим [Бонецький-1, ]. Цілком може бути, що це власне його рід. Можливо, що імена Павла, Марію, котрі стоять на початку, позначають батьків Занька.

23. Рід князя Івана Семеновича Кобринського (с. 11)

ПС Вітте (с. 96 – 101) Примітки
23-0 Іван Семенович Кобринський син 23-3, згадувався в 1473 – 1487 рр. +
23-1 Князя Федора Федір Ольгердович +
23-2 Романа князя син 23-1, згадувався в 1387 – 1417 рр. +
Князя Федора син 23-2, згаданий 1386 р. Помилка Є. В., такого в тексті ПС немає
23-3 Князя Семена син 23-2, згадувався в 1431, 1455 рр., † 1460 р. +
23-4 Князя Андрія Андрій Володимирович Ольгердович (?) ?
23-5 Князя Олександра Олександр Сангушкович (?) або кн. Гольшанський (?) ?
23-6 Князя Іоана Іван Володимирович Бельський (?) ?
23-7 Княгиню Афанасію дружина Романа (23-2) (?) ?
23-8 Князя Семена Семен Іванович Гольшанський (?) ?
23-9 Князя Михайла Михайло Семенович Городенський, чоловік Василиси Гольшанської (?) ?
23-10 Князя Гліба Гліб Андрієвич, син 23-4 (?) ?
23-11 Князя Андрія Андрій Іванович Гольшанський (?) ?
23-12 Князя Федора Федір Іванович Бельський (?) ?
23-13 Князя Юрія Юрій Семенович Гольшанський (?) ?
23-14 Князя Андрія Андрій Олександрович Сангушко (?) ?
23-15 Князя Дмитра Ольгерд (?); Дмитро Федорович Бельський (?) ?
23-16 Князя Іоана Іван Юрійович Гольшанський (?) ?
23-17 Князя Юрія Юрій Юрійович Гольшанський (?) ?
23-18 Князя Іоана Іван Васильович Острозький (?) ?
23-19 Князя Василя ?
23-20 Князя Юрія Юрій Іванович Дубровицький (?) ?
23-21 Княжну Олену ?
23-22 Іоана ?
23-23 Авдотью дочка кн. Андрія Володимировича (?) ?
23-24 Княгиню Василису Василиса Андріївна Гольшанська Див. 10-18
23-25 Княжну Анастасію ?
23-26 Княгиню Євпраксію дочка Ольгерда (?) ?
23-27 Марію ?
23-28 Князя Гліба кн. Острозький ?
23-29 Князя Данила Данило Острозький ?
23-30 Князя Данила дублікат 23-29 ?
23-31 Князя Андрія ?
23-32 Князя Семена Семен Юрійович Гольшанський (?) ?
23-33 Кондрата ?

23-0. Можна погодитись із Є. Вітте, що запис був зроблений кн. Іваном Семеновичем Кобринським, відомим з документів з 1469 р., помер бл. 1490 р. Жінку його звали Федора, вона в 1507 р. перейшла на католицтво з іменем Софії і померла бл. 1512 р. [Вольф, 163 – 164]. Отже, запис був зроблений за його життя, до 1490 р.

23-1. Можна погодитись, що тут згадано кн. Федора Ольгердовича, відомого у 1387 – 1394 рр., який помер перед 1404 р. [Вольф, 162].

23-2. Можна погодитись, що тут згадано кн. Романа Федоровича, відомого у 1387 – 1417 рр. [Вольф, 162].

23-3. Можна погодитись, що тут згадано кн. Семена Романовича, відомого з 1431 р., першого князя Кобринського. Він помер бл. 1460 р., мав жінку Юліану Семенівну з Гольшанських († бл. 1500 р.), сина Івана (23-0) та дочок Марію († бл. 1510 р.) й Анну († 1519 р.) [Вольф, 162 – 163].

Оце стільки роду князя Івана. З усіма іншими припущеннями, висунутими Є. Вітте, погодитись неможливо, і навіть немає предмету для полеміки. Для нас ясно одне: князівських місць в історії мало, а князів у ПС дуже багато, тому ми бачимо повторне використання одних і тих самих князів знову і знову. Але підстав для таких повторних згадок я не бачу ніяких.

Попередній розділ | Зміст | Наступний розділ

Сподобалась сторінка? Допоможіть розвитку нашого сайту!

© 1978 – 2017 М.І.Жарких

Передрук статей із сайту заохочується за умови
посилання (гіперпосилання) на мій сайт

Сайт живе на

Число завантажень : 25

Модифіковано : 11.11.2017

Якщо ви помітили помилку набору
на цiй сторiнцi, видiлiть її мишкою
та натисніть Ctrl+Enter.